Post by planmarbnantina on Mar 13, 2022 2:30:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Suguru ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Suguru IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange stamina hack ▞▞▞
▞▞▞ Suguru 2022 version ▞▞▞
Bra spill. Trenger en måte å fylle ut alle mulige verdier raskt (for å begynne å eliminere) i stedet for å skrive inn alle.
Enkel å bruke og spillene er fint utformede mesterverk. Hvis du liker Suguru-spill så skaff deg dette! Jeg tviler på at det er mulig å forbedre det.
Det er flott, mitt eneste forslag ville være å la brukeren se rutenettet etter fullføring før du går til neste spill. Det kan være en personlig ting, men jeg liker å se det endelige produktet!
ganske kul app for å introdusere meg til et spill jeg aldri har spilt før. Mange unike nivåer er også ganske bra.
bra spill
Flott spill, enkelt design og lett å bruke. 5-stjerners hvis den hadde et bedre alternativ for å skrive med tall. Jeg vet at du kan gjøre det hvis du legger til mer enn ett tall i en boks. Men hvis ett siffer er mulig i flere bokser, tror det at det er svaret og kan bli forvirrende.
Et fint grunnleggende sett med suguru-puslespill. Lett å bruke.
Jeg liker virkelig dette spillet. En ny måte å klø puslespillet på. Ett forslag: personlig setter jeg pris på litt tid når jeg har løst gåten før splash-skjermen kommer opp og kunngjør suksess ... bare et brøkdel av et sekund for å se hele gåten i løst tilstand.
Ekspert er for enkelt
Elsker dette spillet. En foreslått forbedring ville være å bruke farger for å identifisere de separate numeriske områdene, da det noen ganger er litt lett å feillese grenselinjene. Men flott app, takk!
Aoi - We Heart It
Vanedannende. Fint puslespill. MASSE nivåer av hver vanskelighetsgrad. Ikke mange annonser som er flott. Det eneste jeg vil ha endret er å kunne få et hint/hjelp når du virkelig står fast, selv om jeg måtte se en annonse for et hint, ville jeg ikke hatt noe imot det fordi jeg hater å la et nivå være ufullstendig, det plager meg virkelig lol
jeg liker det
Virker lett, men blir rett og slett vanskelig på en flott måte. Det er så enkelt å spille og likevel så gåtefullt å løse. 5 stjerner
GOLF OPEN CUP - Star Golf Games: Clash & Battle Spor wnwu
Elsker det. Hjelpte meg til å droppe sudocu-fetisjen min. Problemet er at dette er enda mer avhengighetsskapende. Du kan lagre og deretter ta et halvferdig puslespill senere. Det er gratis og ingen påtrengende annonser, faktisk annonser er veldig lokale for meg. Jeg skulle ønske at når du vinner ville det la deg se på puslespillet og glede deg i stedet for det fullførte puslespillet og bare si gratulerer og deretter rydde. Jeg ville gitt den Seks stjerner
Suguru Kirakós játékok sejx
Bra mattespill
Et veldig bra spill, de ulike nivåene passer alle ferdigheter som jeg synes er veldig nødvendig!
Flott app. Veldig enkel å bruke. Jeg ville ha hardere spill enn det som er gitt
... 2017 – Brace Yourself Games – iOS, Windows PC, Mac OS X, Linux, PS4, PlayStation Vita, ... HammerLock Wrestling – Suguru Ishida – “Theme of Great Max,
En god utfordring. Av og til fryser spillet for meg, men jeg antar at det har å gjøre med spesifikke annonser som lastes inn siden det aldri fryser mens jeg er i flymodus.Jeg skulle også ønske det var en knapp for å fjerne en celle for hvert tall som er inni. Til slutt vil en nattmodus bli verdsatt. Bortsett fra det er dette et veldig morsomt spill!
Fungerer fint. Bra spill, enkelt levert. Ikke-påtrengende annonser.
Suguru Câu đố lfnc
Flott puslespill, du vil ikke bli skuffet Michael. Jeg bruker fortsatt dette puslespillet flere ganger hver dag. Det er fantastisk 23. oktober 21
Flott app hvis du liker suguru og det er mange quizer på alle nivåer
Flott spill for å holde tankene skarpe.
Ville elske en mørk modus!
Jeg har spilt alle puslespillene dine og de har alle vært flotte, en endring jeg gjerne vil se er funksjonen at når du skriver små tall, ville det virkelig hjelpe meg mye hvis jeg kunne bruke det selv om jeg bare skriver et enkelt tall fordi noen ganger vil jeg skrive at "en av disse to brikkene må være en 1" eller noe sånt .
Jeg har tid og sjanser til å eksperimentere og lære.
Dette gir ingen mening. Den har plass til 2 tall, men den skal være 7 tall? Hva?
En veldig god implementering av Suguru-typen puslespill. Tilleggene er ikke påtrengende.
elsker spillet ville vært nyttig hvis det var en angre-knapp, men ellers flott spill
Flott app, veldig hyggelig, jeg elsker suguru. Noen gåter er for enkle, jeg må gå til vanskeligere nivåer. Takk utvikler.
Holder hjernen i gang
Enkel design og regler, overraskende harde gåter
Enkel og morsom å bruke. Litt for enkelt, faktisk, men det kan være en egenskap ved selve suguru og ikke appen.ganske morsomt, skulle ønske det var en "vis bord"-knapp, spesielt på ekspertnivåene, der ett feil trekk og hele brettet er uløselig
Mye moro. Jeg ble litt lei av soduko og disse gir en ny vri på talloppgaver. En tilbakespolingsfunksjon ville imidlertid vært bra.
Utmerket spill, reklamene er ikke påtrengende, så mange gåter på hvert nivå, dette vil holde meg gående i evigheter.