(Android/iOS) An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim cheat code meer alles
Mar 13, 2022 2:39:27 GMT -5
Post by planmarbnantina on Mar 13, 2022 2:39:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer alles ▞▞▞
▞▞▞ An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim 2022 version ▞▞▞
GEWELDIG SPEL JONGENS IK HOU ER VAN
Ik ❤️ dit spel hoop mand en geen ander ik zal erop wachten, je doet het geweldig
Het is de beste tot nu toe, het is erg grappig en heeft een geweldig verhaal. Ik ben dol op de nieuwe graphics en het algemene thema, geweldig gedaan, ga zo door met het geweldige werk.
Ik ben dol op het spel, maar de gokautomaat om munten te krijgen, geeft 0 munten als je vraagt om een video te bekijken en er is er geen beschikbaar die klote is.
Het is een leuk en spannend spel!
Het is goed, maar werd soms cringy. Het behandelt het zijn van een otaku ook alsof je een harige bent
Als je een anime-fan bent, zul je het leuk vinden om alle verwijzingen naar je favoriete programma's te vangen.
Laat me deze en de andere updaten NU GRR 👹
Het is echt een leuk spel, maar letterlijk alle belangrijke beslissingen vereisen robijnen en dat is zeldzaam als je ervoor kiest om er niet voor te betalen.. Belemmert de richting van het verhaal.
Geweldig spel...... Maar himawari had een happy end nodig in de tsubame-route. Voor mij in ieder geval......
Dit is zo goed dat ik dacht dat ik het belangrijkste mannelijke anime-personage was. Wie deze app heeft gemaakt, ga zo door met het goede werk
Eerlijk gezegd was het echt saai, het is niet echt origineel zoals de anderen Ik geef de voorkeur aan degenen die fantasie of sci-fi zijn deze ging over een man die een geheim probeerde te verbergen dat hij een otaku is Ik hoop dat de volgende beter en niet lui zijn zoals deze een de karakters waren goed 😑 maar ik moest opnieuw 2 uur en 30 minuten wachten tenminste verminderen hoe lang ik op tickets moet wachten ook waarom in al deze spellen heb je maar 3 keuzes van meisjes is het toevoegen van een vierde zo moeilijk
Ik vond deze game geweldig en ik ben erg blij dat ze een minigame-functie hebben geïmplementeerd om punten te krijgen
ik vind het leuk
Het is er al en ik ben erg enthousiast over het openingsnummer van deze game
Deze spellen zijn verlicht, ze stellen nooit teleur
Aangenaam, maar soms afleidende advertenties
Ik ben ook een otaku, maar ik hoop dat mijn leven zo zou zijn
Leuk spel en ik vind het geweldig
Ik hou er zo veel van. Zelf hou ik van ze allemaal. Als de makers van genis inc dit lezen, hoop ik dat je MIJN DARLIG WIFU als een spel maakt, maar het kan hoe dan ook worden genoemd
dit spel over otaku ik vind het geweldig hehe
De liefde voor het spel, de afwerkingsmuziek is geweldig, maar slechts 1 probleem dat de premium-keuze te groot is, is nog steeds dat het spel geweldig is.
An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim Simulācijas spēles vfv
S2 plsss nieuw karakter toevoegen
Het werd een beetje cringey en het is vervelend om te grinden voor robijnen, maar over het algemeen is het een goed spel.
Jungle Adventures სათავგადასავლო plv
Ik hou van anime, dus dit is nu apart van mij
An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim Παιχνίδια προσομοίωσης wew
Een geweldig verhaal en een geweldig einde.
Deze was echt goed, ik vond hem geweldig en het maakte de spanning zo moeilijk en deze maakte me jaloers op het einde met Mizuki vanwege de man met wie ze eindigt, sommige van deze game worden zo moeilijk om te kiezen welke je leuker vindt op het einde
Ik ben dol op dit spel... Genious Studio Japan stelt me echt niet teleur!!!.... Blijf alsjeblieft meer games maken die zo goed zijn als deze!
Aaaa dit is zooo goed ik nog een aflevering van dit spel mijn vriendin is mizuki en jullie ......
ik ben het met jullie eens, het zal al goed zijn zonder het zelfs maar te spelen..maar heilige wow, ze hebben deze zo snel gemaakt dat ik de 2e laatste al een paar dagen geleden heb voltooid lol. MAAK DEZE DEEL 2 ALSJEBLIEFT IK HEB ER EEN COMMENTAAR OP JE SPELLEN GEWEEST!!!
Ik vond deze leuk en hij is goed. De karakters zijn goed en de verhaallijn is ook goed. De eindes of alle drie de meisjes zijn bevredigend. Ik kan het hoofdpersonage misschien niet goed vinden, mijn favoriet is prima.
Ik geef 5 sterren omdat ik van karakter mizuki hou, het is het type meisje dat ik wil, maar het is een spel waarvan ik hoop dat het in het echt zal
Perfect zoals altijd!!
Ik vond het geweldig. De keuze aan het einde was echter makkelijk te maken, maar toch genoten van het verhaal.
Zet non-stop meer levels in het spel
Ik vond het leuk om over een Otaku-verhaal te lezen.
An Otaku like me has 2 Fiancees?! Anime Dating Sim Παιχνίδια προσομοίωσης wew
Het is heel goed, ik vind het geweldig, ik wou dat het verhaal wordt voortgezet, ik kijk er naar uit
Wow 😂Ik hou van de verhaallijn, maar kun je meer afleveringen maken ..dit spel is een van de beste hetzelfde als stiefzus shock 👍
3 personages zijn knock-offs van "Moe! Ninja Girls" houden ook niet van de keuzes die edelstenen kosten. Afgezien daarvan. Goed spel.
Beste ontwikkelaar. Ik hou van de percelen! Het verhaal is geweldig. Maar voor de speciale gekozen is niet gratis, je moet een diamant hebben van het kijken naar advertenties en het is waar dat ik hou van de heldinnen :3
Ik had nog nooit tsubame met lang haar gezien!
Liefs mizuki! en het verhaal was best goed