Post by planmarbnantina on Mar 13, 2022 2:51:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator alle ▞▞▞
▞▞▞ MODERN WARSHIPS 2022 version ▞▞▞
Hvorfor fungerer ikke min forhåndsinstallerte opptaker lenger? den fungerte før telefonen min er Redmi 9T
Lags og sparker meg ut spillet lar meg ikke åpne
Kunne ønske man starter med et skip fra hver type krigsskip
Dette er et av de beste krigsskip spillene du kan få. Med historiske skip og skip som kan komme, som cn type 100 og sus nemisis. Et godt eksempel på et krigsskip spill. Du kan gjøre alt som et krigsskip spill har og gi deg med 5 mot 5 kamper, konkurranser og mer. Har du venner som også spiller spillet? Bli venner i spille og kjemp side om side for og ta over havet. 5 av 5.
God
Betal-for-vinn-spill som mange andre. Jeg forstår at utviklere må tjene til livets opphold, men kostnadene i dette spillet som andre spill i Google Play er latterlig overpriset. Desktop-spill koster mindre enn AUD $100 hver, og de varer år etter år. Mens mobilspill er i hundrevis, om ikke tusenvis av dollar hvis forfengeligheten tok overhånd og du bruker penger useriøst. Google [Play], Android, utviklere og grådighet ødelegger det som kunne vært en god dataplattform.
MODERN WARSHIPS Action hud
Spillet begynner å jukse når du kommer til lvl 15 i offline, ettersom AI tar bort drapene dine, noe som blir kjedelig veldig fort, så en stjerne for å rive av spillerne... Å, og det er absolutt p2p/p2w og ikke si at det er devs !
Menneskene i samfunnet (Discord) er svært utilfredsstillende, pluss at det ikke finnes noen kampanjeoppdrag som fra WoW (World of Warships).
Fin grafikk, men andre våpen er spillpass og daglig oppdrag er supervanskelig å få til
pleide å være morsomt, men etter oppdateringen har den mange feil, hvordan kunne fienden treffe meg, men jeg kunne ikke se dem på nært hold? noen rakett bare overmannet feil, 1 missil jeg mistet 2/3 ved hjelp av port royal det er latterlig, flyet kan sveve? vennligst fiks det for å være mer realistisk
For lang tid å lvl opp, og det er litt kjedelig at du må vente med å bruke tier 3 fordi lvl 10 til lvl 15 tok så lang tid, ikke bare det, belønning er også dårlig ... vær så snill å endre det.
Beste spill noensinne
Genialt, mangler utvikling men moro læll
Det er moro til å begynne med, men når du når nivå 8 tar det evigheter å komme opp i nivå, jeg kjedet meg umiddelbart. Det er morsomt, men gjentatte ganger spiller du en kamp og du får 600 nivå, det avhenger av skade, men i nivå 10 trenger du 2000000 exp for å nå nivå 11 og du låser opp nye skip på nivå 15 jeg liker dette spillet til å begynne med, men nå hater jeg det hvis du er en griny person og liker spill som tar 1 måned å gå opp 1 nivå dette spillet er for deg
Jeg elsker spill! Er det beste spillet, men såååå kult👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Spillet feiler (spillet fryser og rister frem og tilbake) når jeg prøver å spille spillet, er den eneste måten å avslutte feilen ved å avslutte spillet. Jeg får ingen belønning hvis jeg avslutter spillet, så alt det harde arbeidet jeg har gjort i kampen er tapt, spillet er uspillbart
MODERN WARSHIPS Aksyon dafl
World Flipper Hərəkət vqgm
Verste spillet!!!! Det verste som gjør spillet Det verste som er gobal chat og eng chat spiller fortsett å gjøre alt der og det er moderatorer som oppfører seg som at de er keiseren av spillet 1 vil gjerne gi null stjerner til spillet, men jeg kan ikke før Jeg ga det 5 stjerner det var bra nå det lønner seg å vinne i kamppass før det var god kost spill av spillere ferdigheter ikke last ned dette spillet gå på lignende spill.
BRA SPILL
Når vennen min og jeg spiller sammen, har vi alltid to alvorlige problemer, det første problemet er at vi hører hverandres stemme i lobbyen, men i spillet blir lyden plutselig kuttet og musikken er minimal, og det andre problemet er at vi vant spillet på telefonen min, men på telefonen til vennen min tapte vi spillet, som om det foregikk to spill på to telefoner
Serveren laster veldig sakte, mens du spiller offline og nettverksproblemer skjedde, da tapte alle spillpoeng.. men etter at nettverksproblemene var løst... veldig irriterende på dette fordi..ingen motivasjon til å spille dette spillet av denne grunn.. i det minste poengsum og prestasjoner bør lagre på enheten og oppdatere til online når nettverksproblemet er løst.. ellers er det nytteløst å fullføre offline-matchen på nettverksfeiltid (som vanligvis skjer på tidspunktet for kampspill).
MODERN WARSHIPS Ação kufk
Kult spill
Kan ikke få gull etter å ha senket skip, kan ikke spille online kamper.
MODERN WARSHIPS অ্যাকশন zrdz
Jeg pleide å elske dette spillet, men de vil at alle skal betale 17 dollar i måneden for å nyte fordelene med kamppass. Hvem skal bruke 200 dollar i året på et mobilspill?!?! Grådige utviklere!!!
jeg elsker det
Det er et så flott spill. Ingen feil eller noe. Jeg liker å se annonsene og spille en kamp i ett minutt fordi du dør så fort og ikke får gull eller penger. Selvfølgelig dyrket du gull for skinn, men fienden oppdager deg først og du er død. Jeg liker å bruke hundrevis av euro for å betale guden Ships for å vinne. Det er et så deilig spill å spille hele dagen.
Enspiller-lagkamerater er tilbakestående og dør alltid. Og chatten er full av softis som suger mods-pikken av seg bare for at de ikke skal bli utestengt.
For moro bare for moro
Vennligst fiks dette..vanskelig å få kontakt med venner i flerspillermodus..blir alltid borte tilkoblingen..idk hvorfor
FULLSTENDIG AVFALL AV ET SPILL. IKKE LAST NED. SPILTE 8 SPILL OG KRASJET KONSTANT OG VIL GJØRE DEG GAL! ALLE MINE ANDRE SPILL FUNGERER FIN OG KRASER IKKE UNNTATT DETTE.
Bra spill, men burde vært mulig å selge båter også 😀
Dette spillet er verst i chat de demper uten grunn. Bare å snakke med vennen min demper de meg. Dette spillet suk
Vennligst reduser mengden gullstenger i annonser, bare gjør det til 1 gull per annonse for å gjøre spillet bedre...takk